Subject: 8-2/6544 Tee ehitusloa andmine riigitee 1136 2.Vaida ühendustee km 0,59–1,69 asuva lõigu rekonstrueerimiseks ja keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise menetlusse kaasamine
From: "Gerthard Tints" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rae Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 11:09:27 +0300

Tere

Teie 25.09.2024

Meie 07.10.2024, 8-2/6544-1

Täname pöördumast.

Kommentaare pole.

Lugupidamisega

Gerthard Tints

Arendus- ja haldusamet
Teehoiuspetsialist
Rae Vallavalitsus

Mobiil: +372 55597584

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.